Ми продумали ідеї та документи, за допомогою яких можна покращити процес навчання учнів.
Спланували формуюче оцінювання, що сприяє виявленню навчальних потреб учнів. Продумали, як в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів впродовж виконання учнями проекту.
Ми створили таблицю ЗХД, асоціативний кущ та презентацію ідей проекту.
Я вважаю корисним для себе отриманий досвід. Буду обов'язково використовувати у своїй професійній діяльності.
Спланували формуюче оцінювання, що сприяє виявленню навчальних потреб учнів. Продумали, як в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів впродовж виконання учнями проекту.
Ми створили таблицю ЗХД, асоціативний кущ та презентацію ідей проекту.
Я вважаю корисним для себе отриманий досвід. Буду обов'язково використовувати у своїй професійній діяльності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий